• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Uşak Valiliği
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyon Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Köydes Özel İdare Yatırımlar Nüfus Bilgileri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Doğrudan Temin Stratejik Plan - Faaliyet Raporları Yönetmelikler ve Yönergeler
  • İLETİŞİM
°C
4
Temmuz2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
      • İlkelerimiz
      • Vizyonumuz
      • Misyonumuz
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemleri
      • Meclis Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Kararları
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü K.H.S Formu
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü K.H.S Formu
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü K.H.S Formu
      • Plan Proje Yatırım ve İnş. Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Yol ve Ulaşım Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • Etik Komisyon
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Köydes
    • Özel İdare Yatırımlar
    • Nüfus Bilgileri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Doğrudan Temin
    • Stratejik Plan - Faaliyet Raporları
    • Yönetmelikler ve Yönergeler
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
    • İlkelerimiz
    • Vizyonumuz
    • Misyonumuz
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
    • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü K.H.S Formu
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü K.H.S Formu
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü K.H.S Formu
    • Plan Proje Yatırım ve İnş. Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • Yol ve Ulaşım Müdürlüğü K.H.S. Formu
  • Etik Komisyon
  • Mevzuat

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları Formu

T.C.
UŞAK İL ÖZEL İDARESİ

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI FORMU

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkında Başvuru Yapılması 1-Başvuru Dilekçesi
2-(Başvuru Sahibinin Adı, Soyadı, İmzası, Oturma Yeri Veya İş Adresi, Başvuru Sahibi Tüzel Kişilik İse Tüzel Kişinin Unvanı , Adresi, Yetkili Kişinin İmzası, Yetki Belgesi)
3-Bilgi Edinme Başvurusu, Başvurulan Kurum Ve Kuruluşların Ellerinde Bulunan Veya Görevleri Gereği Bulunması Gereken Bilgi Veya Belgelere İlişkin Olmalıdır.
15 İş günü Ancak istenilen bilgi veya belgenin, başvurulan kurum ve kuruluş içindeki başka bir birimden sağlanması; başvuru ile ilgili olarak bir başka kurum ve kuruluşun görüşünün alınmasının gerekmesi veya başvuru içeriğinin birden fazla kurum ve kuruluşu ilgilendirmesi durumlarında bilgi veya belgeye erişim 30 işgünü içinde sağlanır. Bu durumda sürenin uzatılması ve bunun gerekçesi başvuru sahibine 15 iş günlük sürenin bitiminden önce bildirilir.
2 3071 Sayılı Dilekçe Kanunu 1-Başvuru Dilekçesi 30 Gün
3 4483 Sayılı Memurlar Ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun 1-Şikayet Dilekçesi (Şikayetçinin, Adı Soyadı, Adresi, Telefon Numarası, Şikayet Edilen Memurun, Adı Soyadı, Çalıştığı Birim, Eklenecek Bilgi Ve Belgeler) 30 gün                        
(Zorunlu Hallerde)  
15 Gün
4 Kamu Görevlileri Etik Kuruluna Yapılan Başvuru 1-Dilekçe 15 Gün
5 Görev Belgesi Müracaatları (İdarede Çalıştığına Dair Belge) 1-Görev Belgesi Talep Dilekçesi 3 Gün
6 Personel Alımı (Açıktan Atama) 1-Ösym Tarafından Yerleştirildiğine Dair  Belge   
2-Atama Başvuru ve Taahhüt Formu                  
3-T.C.Kimlik Nolu Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi                                                            
4-Kpss Sonuç Belgesi,                                        
5-Yazışma Adresi ve Telefon Numaraları              
6-Güvenlik Soruşturması Formu                          
7-Adli Sicil Belgesi                                             
8-6 Adet Vesikalık Fotoğraf, (Son Altı Ay İçersinde Çekilmiş.)                                             
9-Öğrenim Belgesinin Aslı veya Aslı Gibidir İbareli Noter Onaylı Sureti                                              
10-Sağlık Raporu (Görevini yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığını belirtir ve Mühendis kadrolarına yerleşenler için “Seyahate ve Arazide Çalışmaya Elverişli Olduğunu” belirtir sağlık raporu)                                                         
11-(Erkek adaylar İçin) Askerlik Durum Belgesi  
12-Mal Bildirimi                                               
13-Vukuatlı Nufus Kayıt Örneği                               
14-Öğrenim Belgesi dışında varsa mesleği ile ilgili belge ve sertifikalar                                                    
15-Mal Bildirim Formu Ve Kamu Etik Sözleşmesi 
16-İkametgah ilmühaberi
(Boş Kadronun Olması Ve İdarece İhtiyaç Duyulması Halinde)                   
-Devlet Personel Başkanlığına Ek-2 Formunun Gönderilmesi(5 Gün) 
-D.P.B.Ndan Taleplerin Ösym Gönderilmesi (20 Gün )                              
-Ösym Başkanlığınca Tercihlerin Açılması(20 Gün)                                       
-Yerleşenlerin İşyerlerine Bildirilmesi(1 Ay)                                      
-Yerleşen Adaylarla İlgili Yazışmalar(1 Ay)                                      
-Atama İşlemleri(15 Gün)                                 
-Göreve Başlatma(10 Gün) Valilik Makamı’nın Onayına binaen 5 Gün
7 Personel Alımı (Naklen) 1-İlgilinin Naklen Geçiş İsteğini Belirten Dilekçesi
2-Hizmet Cetveli                     
3-Öğrenim Durumunu Gösterir Belge                       
4-Özgeçmiş                          
5-Muvafakat İstenip, Sonucu Olumlu Gelmesi
6-Valilik Makamı Atama Onayı
Valilik Makamı’nın Onayına binaen 
30 Gün
8 Memur  Emeklilik Talebi  1-Dilekçe
2-Mal Bildirim Formu
3-Emeklilik Sevk Onayı
5 Gün
9 İşçi Emeklilik Talebi 1-Dilekçe
2-Sgk Emekli Olabilir Yazısı
3-Hizmet Belge
1 Ay
10 Personel İzin Talebi 1-Dilekçe
2-Birim Amirlerinin Onayı
3 Gün
11 Personel Maaş Bordrosu 1-İlgili Birimlerden Evrakların Gelmesi 7 Gün
12 Encümen- Meclis Üyeleri Ödemeleri 1-İlgili Birimden Evrakların Gelmesi 1 Gün
13 Öğrencilerin Staj Başvuruları 1- Öğrencinin Dilekçesi
2-Yükseköğretim Kurumlarının İlgili Birimlerinden Kaç Gün Zorunlu Staj Yapmaları Gerektiğini Gösterir Yazı
3-Öğrenci Kimlik Belgesi
4-2 adet Fotoğraf
3 Gün
14 Cimer (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) 1-İsim, Soyadı, Telefon Ve Adres Bilgisi, İnternet Aracılığıyla Alınır (4982 Sayılı Ve7veya 3071 Sayılı Kanun Kapsamında) Müdürlüğümüze Geldiğinden İtibaren
15 Gün+30 Gün
15 E-İçişleri Bilgi Edinme 1-İsim, Soyadı, Telefon Ve Adres Bilgisi İnternet Aracılığıyla Alınır  (4982 Sayılı Ve/Veya 3071 Sayılı Kanun Kapsamında 15 Gün
16 İşe Yerleştirme İşlemleri (4857 Sayılı Yasaya Tabi Olarak) 1-T.C.Kimlik Nolu Nüfus Cüzdan Aslı,
2-Sağlık Kurulu Raporu,
3-Kpss Sonuç Veya Noter Çekiliş Sonuç Belgesi
4-4,5 X 6 Ebadında 8 Adet Vesikalık Fotoğraf, (Son Altı Ay İçersinde Çekilmiş.)
5-Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi,
6-Diplomanın Aslı İbraz Edilmek Suretiyle Kurumca Onaylanmış Fotokopi,
Kanun Gereğince İdarece Çalıştırma Zorunluluğu Olan Özürlü, E.Hükümlü Eleman İhtiyaçları İle Geçici İşçi Alımlarında İş Kurumu İle Yasal Olarak Yapılması Gereken Yazışmalar, İlan, Gönderme İşlemleri (2,5 Ay)
17 Uzman Erbaşların Açıktan Atanma İşlemleri, (657 Sayılı Yasanın 92. Maddesine Göre Atamalar) 1-Hizmet Belgesi(Tasdikli),
2-Terhis Belgesi(Tasdikli),
3-Sicil Özeti Formu(Tasdikli),
4-Sağlık Kurulu Raporu,
5-4,5 X 6 Ebadında 8 Adet Vesikalık Fotoğraf, (Son Altı Ay İçersinde Çekilmiş.)                              
6-Diplomanın Aslı İbraz Edilmek Suretiyle Kurumca Onaylanmış Fotokopi,
7-Mal Bildirim Formu Ve Kamu Etik Sözleşmesi,
1 Ay
18 Sözleşmeli Personel Alımı(Teknik Personel, Sağlık Personeli Ve Avukatlık Hizmetleri Personeli) 1-Sözleşmeli Personel İş Talep Formu
2-Güvenlik Soruşturması Formu
3-KPSS sonuç çıktısı
4-(Erkek adaylar için askerlik durum belgesi)
5-Diploma aslı veya onaylı sureti
6-Kimlik fotokopisi
7-Son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet fotoğraf
8-Müracaat tarihi itibariyle son 6 aydır Uşak ili sınırlarında ikamet ettiğine dair Nüfus Müdürlüğünden alınacak belge
9-(Sınavı kazanan adaylardan) Adli sicil belgesi
10-(Sınavı kazanan adaylardan) Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak sağlık raporu
11-(Sınavı kazanan adaylardan) Nüfus kayıt örneği
4 Ay
(Boş Kadronun Olması Ve İdarece İhtiyaç Duyulması Halinde)
19 Muhtelif Bilgi Ve Belge Talebi 1-Dilekçe
2-Varsa Bilgi Ve Belge Talebinde Bulunulan Konuyla İlgili Doküman
30 Gün
20 Meclis Kararları 1-Meclis yazıları gündeme alınır. Meclis’e sunulur. 
2-Meclis Kararları 5 gün içerisinde Valilik Makamına gönderilir. 
3-Kesinleşen kararlar 7 gün içinde İl Özel İdaresi’ne geri gönderilir.
4-Kesinleşen Meclis Kararları Kurumlara ve ilgili Birimlere bildirilir. 
12 Gün
21 Encümen Kararları 1-Encümen yazıları gündeme alınır. Valilik Makamına sunulur. 
2-Gündeme alınan Encümen yazıları Encümende görüşülür. 
3-Bir hafta içinde imzalanan Encümen Kararları ilgili Birimlere gönderilir.
1 Hafta
22 Evrak Kayıt 1-Gelen evraklar (posta, e-içişleri sistemi) kayda alınır. Genel Sekreterlik Makamına sunulur.
2-Gizli-günlü evraklar bekletilmeden Makama sunulur.
3-Makam tarafından havale edilen evraklar ilgili birimlere dağıtılır. 
4-Postalanacak evraklar her gün postalanır.
1 Gün
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri    

İkinci Müracaat Yeri

İsim

:

Kadir SARISAMAN

İsim

:

Ertan KELEŞ

Unvan

:

İnsan Kaynakları ve Eğitim Md. V.

Unvan

:

Genel Sekreter

Adres

:

Ünalan Mah. Atatürk Bulvarı No:102 

Adres

:

Ünalan Mah. Atatürk Bulvarı No:102 

Tel 

:

0 276 223 12 70

Tel 

:

0 276 223 12 70

Fax

:

0 276 223 80 14

Fax

:

0 276 223 80 14

E-posta

 

insankaynaklari@usakozelidaresi.gov.tr
yaziisleri@usakozelidaresi.gov.tr

E-posta

 

bilgi@usakozelidaresi.gov.tr

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Ünalan Mahallesi Atatürk Bulvarı No: 102, 64100 Merkez/Uşak
0 (276) 223 12 70 - 71

Bizi Takip Edin